Zapewniamy:
- Kompetentnych i doświadczonych serwisantów.
- Pomoc w uruchomieniu zakupionych maszyn oraz szkolenie pracowników z zakresu ich obsługi.
- Dostawę części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.
- Doradztwo telefoniczne , e-mailowe w przypadku problemów z maszyną.
- Naprawę wyprodukowanych przez firmę General Plastics Sp. z o.o. maszyn w ramach serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.
Maszyny zakupione w firmie General Plastics Sp. zo.o. spełniają wszystkie wymogi i normy dyrektyw UE i polskich przepisów.
W przypadku zgłoszenia awarii prosimy o przygotowanie/przesłanie następujących informacji:
- nazwa firmy,
- model maszyny i rok produkcji,
- telefon kontaktowy, e-mail,
- krótki opis awarii.
Zgłoszenia należy dokonać telefonicznie +48 22 751 23 45
lub na adres gp@generalplastics.pl